SyazAna♥
The Penulis



[Assalamualaikum]

”Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: “Kami beriman”, sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu dugaan)?




Crush vs Imagination
Wednesday, 24 February 2016 | 5:28 pm 0 mengayat
phewww dah 2016 dan blog ni tak terurus

Okey since dah lama tak bebel kat sini haha ofkoslah gian kan
Crush vs Imagination (?)
Hahahahaha ada orang cakap kalau crush suka kita balik tu haha imaginasi lah tu

And ehem yeah i cant deny it
but miracle happen so sudden
Masa form 5 , i went to tuition and got handsome boy there
and i admired him
 .
.
. 'admire'

biasalah kan perempuan suka budak tu budak ni
tapi takdelah tahap sampai nak usha kan
well kadang usha senyap-senyap *uish zina mata
hahahaha maaflah memang mengaku pun yang ikthilat kelaut semua

and tuition classes ended
.

SPM kan so i memang tak bukak fon
yeah i offline ws for a month during SPM time lah
2 Nov-30 Nov

bila dah habis SPM tu semua i pun ambil balik fon dan bukak ws
and i was in the shock state yang his friend ws me :O

hahahahahahahahah
you know what he said he liked me
but i like his friend(?)

and yet i like to chat with him'hes so open
dan terlalu open sampai i blok dia hahahahahahahaha
so sorry

what the best moment is when he told me that his friend liked me too
yeah he obssesed with me

and guess who is his friend ..
jeng jeng jeng !
the same boy that  i admire too !

for surelah i wanna scream out loud
so bukanlah imagination kan yang your crush likes you back #perangmelawanmitos

so my friend pass my number to him
and he added me on wechat and i approved
so i told him to ws me since i kinda dont like wechat sebab takde last seen
dan banyak budak-budak tak matured hewhew


it went well when i first knew him
he confessed an i accepted him
so 3/12 was ours

we managed to still in relationship after 1monthsarry hahaha
but then he ws me and told me to break up
taklah senanya bukanlah break up
tapi gaya dia tu
hah pengecut kan tu yang cakap berlapik

he told me yang we can just be friend(?)
hahaha lawak lah sial buto semua keluar tau

my hearts breaks into pieces!

i asked him why
aku kena game ke ape ke ada perempuan lain ke
and dia cakap nothing just he said he didnt like me anymore haaha lancaunya hawau

we never met each other since day 1 we being together
and ofkoslah i always find time to meet up him but since i worked jadual tu pack lah sikit kan

dan tak sempat pun nak jumpa for the first time and its over hahaha

the next day after tomorrow i stalked his twitter and guess whatttt
he didnt appreciate what ive done for him :')
hahahaha he had someone else huhu hawaunya
i deleted all my boy friends contact excpt him okay!
and i beli ring just to protect myself daripada kena kacau dengan customer yg desperate betul

dan endingnya ha ha ha okey *me dont cry *me tough enough

So okey thats all and bye .

p/s : i still love him


Older Post