SyazAna♥
The Penulis



[Assalamualaikum]

”Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: “Kami beriman”, sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu dugaan)?




Dah terlalu rindu :'') ♥
Tuesday, 13 March 2012 | 3:33 pm 0 mengayat
Beautiful right ? Say Subhanallah .

R+I+N+D+U = RINDU ♥
Rindu  . Miss you .
Yeah . Itulah dia . Rindu : '')

Rindu dekat nenekanda saya . Nenekanda ? betul ke ni . bantai je lah .

Buat masa sekarang ni beliau sedang mengerjakan Umrah nya buat kali pertama .
Ya, alhamdulillah . Rezeki dia sudah tiba  . Insyaallah dokan Haji buat nya juga ya .

Dan saya pun teringin sangat nak pergi sana . Buat Umrah.  Haji ? tak cukup umur lah.
Teringin sangat : )

Oklah, saya nak cerita tentang pengalaman saya menghantar beliau di KLIA .
Pengalaman pertama menjejakkan kaki di KLIA mungkin satu perkara yang boleh dikatakan 'kejakunan tahap melampau'
 Being first time feels like rusa masuk kampung .

Yang ikut menghantar ialah saya, mak, abah, dan abang saya sorang.
Ni dari Kluang . Ada family terus ke KLIA .

Sampai je KLIA  . Agak terfana jugak lah dengan suasana di sana .
Sampai -sampai masa tu kitorang dekat level base agaknya lah ^^.
Tempat untuk bas fetch penumpang dia . rasanya  . aku pun tak tahu sebenarnya .

Masuk terus tunggu lif pergi level 2 . (rasanya jugak lah*)

Saya nampak sterwardess and pilot from overseas. they are so gorgeous . Badan pon besar . Tinggi-tinggi belaka . Kalah orang Malaysia.

Sampai dekat level 2 tuh . Biasalah .
Amik gambar . Saya dengan abang saya ni ter-eksaited sangat . Sampai lupa nak amik gambar orang lain .
Kamera penuh dengan muka kitorang.
Then, abang ajak pergi round-round .
Saya pun round lah dua orang dengan dia . Mak, abah, nenek tengah sibuk masa tu.
Tak tahulah apa yang mereka cakap. Hal orang tua ==.

Ada KFC, Secret Recipes, Souveniers shop, Bookstore and toilet ofcourse.

Jalan-jalan . masuklah kedai souveniers tu . mak dah cakap barang dekat sini memang mahal .
And I know it already  .tapi abang aku nak masuk jugak . Saja nak tengok-tengok .
So far, I saw the price tag . Rm 10. Nak tahu apa Rm 10 tu?
Patung kecik . ya  comel je tapi harga dia Rm 10 .

Then, pusing-pusing lagi .
Abang saya jalan laju gilerr . Penat nak catch up. Nak snap-snap gambar sekeliling pun tak boleh.

Jalan-jalan  Pusing -pusing  . Tak sangka dah 2 round . HAHA . malu nyeww.

Lepas tu balik semula dekat tempat mak.
Lepastu, abah pulak ajak pergi jalan-jalan . brr, ikut je lah .
Kali ni jalan 3 orang pulak.
Masa ni baru boleh snap gambar  . Masa tengah snap gambar tu ada amoi duduk dekat kitorang, dia tengok . Bengang pon ada . Nak posing tak boleh . Jadi kaku .
Peace je lah (Y)

Then, family yang lain sampai . o.O
Kecoh wei .

Dalam pukul 5 tu , kitorang kena balik . Sebab bas nak gerak .

Masa tu dah start dah nak hujan . Tapi nasib baik mendung je baru .
>.< 
Saya cepat sangat touching  . Hati saya hati tisu . gembing -.-

Sampai Kluang malam . esok nak kena sekolah . Lepak , tersangat lepak !

Kbai ! Lots of love . xoxo.

p/s : sekali sekala guna 'saya' . Jangan jelly ek !




Older Post | Newer Post