SyazAna♥
The Penulis



[Assalamualaikum]

”Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: “Kami beriman”, sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu dugaan)?




Lerai .
Friday, 30 March 2012 | 9:06 pm 0 mengayat
HAIHAIHAI .

Asal gambar JB ni kan semua . Haha aku tak sempat tukar lagi lah. XD
OK . Minggu ni banyak kali jugak tak belajar . Banyak kali tak boleh fokus sebab perkara tu.
Ahh, dahlah . Lupakan .

OK. Minggu depan ada sukantara . Bawah 15 tahun hari Isnin dengan Rabu .
Hari Isnin acara 100 meter dengan lompat jauh , kalau tak silap.
Rabu 400 meter dengan lontar peluru . Hari Rabu macam taknak datanglah.
400 meter beb . 100 meter pun jangan harap aku boleh dapatkan mata . Okey, aku lembab .
Takpun datang tapi tak payah ambil bahagian macam tahun lepas .
Harharhar . Tak bersikap kesukanan langsung lah aku ni .

Minggu depan pulak ada oral . 
So , kena lah hafal. Ya , kelas kitorang belum lagi . Kelas lain sudah rasanya.
Oral BI . BM , tak tahulah . Sebab cikgu takda minggu ni .

Then, cuti minggu ni kena buat esei pengguna .
WAJIB MASUK .

Konklusinya, cuti Sabtu , Ahad ni sebenarnya banyak benda nak dibuat .
Dengan nota KH yang dah banyak sangat tertinggal .Bayangkanlah nak kena buat dalam masa 2 hari . Oral BI . Esei pengguna BI & BM lagi. dan lain-lain . *tak ingat
Huh, taktahulah sempat ke tak . Tak tahulah kalau masa dua hari ni mengizinkan aku untuk menyiapkan semua tugasan tu ke tak.

Dahlah esok parents kena pergi Gemas .
Kalau tak ikut aku duduk sorang-sorang . Haishh, bukannya sekejap . Nak makan apa semua . .
Tapi kalau ikut . . . kerja aku bertimbun-timbun . Takut kalau tak buat nanti makin  menggunung.
Sukantara balik pukul 6 . Takut-takut nanti balik terus tertidur je . fuhh #

Hmm . Tahlah aku keliru nak ikut ke tak .
Nanti-nanti je lah aku fikir .

Sejak  dua menjak tiga menjak ni aku dah lama tak on phone aku . 
Sebab takdak orang yang sudi nak mesej aku . Aku lebih prefer main game GTA, Need for speed daripada melihat inbox aku yang tak de 'new message' . 
Hahaks . bosan tahu tak ! Sesiapa tolonglah  mesej aku . Aku mesti reply punya.
Contact lah aku kalau sudi nak tahu nombor . Seriously, aku bosan sangat nih.



Older Post | Newer Post