SyazAna♥
The Penulis



[Assalamualaikum]

”Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: “Kami beriman”, sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu dugaan)?




Takut ; YB . (2 tajuk, boleh kan?)
Tuesday, 27 March 2012 | 6:56 pm 0 mengayat
Hello  . Assalamualaikum .

Minggu lepas periksa . minggu ni? dapat markah lah .

Buat masa ni baru dapat 1 A, 1 B, 1 C . oklah tu kan ada A B C .
Kalau semua orang dapat A siapalah pulak yang nak amik B C . kesian B C.
hehe.

Apa yang A B C tak payah tahu lah .
dan esok ada Sejarah . fuhh , goyang habis wa cakap lu . Tengok result yg dah dapat pun  macam tu.
Apa lagi kalau Sejarah  . lagi-lagi Sains . kirim salam je lah dengan paper Sejarah dan Sains tu .

Tak hingin pun nak bersua muka , berjabat tangan .
Namun, apakan daya . Aku tetap perlu hadapinya.

Bodoh? perlu ke nak ludah perkataan tu dekat orang yang dapat C, D ?
Tak payaah nak membabi buta .
Macamana kalau orang tu memang dah usaha, doa tapi dia tak boleh jugak nak dapat A, salah dia ke .
Tak semua orang sama . Tak semua orang ada otak macam Albert Einstein(mungkin lebih) atau tak semua orang ada otak macam pelajar straight A+ SPM 

Tak pasal-pasal. Tapi exam kali ni pon aku dapat B C sebab aku belajar last minute.
Exam lepas cuti . Masa cuti tu aku main game je, dah hari Rabu tu baru aku tersedar .
Tu pun sempat baca Sejarah, BM,Agama . 
Yang lain aku tibai je baca malam tak pon pgi nak exam tu .
Ahh, gua pedulik apa nya puuun. PK 1 baru kan?

WahWeh gua jeles ni tengok gambar ni tahu tak :



err. sori sebab aku blurr kan . yelah aku takmintak izin dengan muka-muka yang ada kat dalam gambar tu .
Kang nanti ada orang marah . Ahh, malas gua nak  gaduh . Peace ea korang semua . (Y)

RL , ML, MLM memang gua fanatik gila lah . dari RL1 gua dah layan sampai lah sekarang . sampai ada ML dengan MLM.
Malangnya, gua takde kawan yang sama minat ngan gua, semua layan Vanilla Coklat, Korea .
Well, aku kan kampung sikit . Tapi kesah pulak aku?

Pastu tadi pulak aku dengar kecoh-kecoh kat sebelah . tahu-tahu Shahrol (Shiro RL 6 ) tu datang .
dia masuk kelas sebelah . tak tahu buat apa , tapi kecoh seyh .gambar atas tu gambar dia dekat 2 Era 2 
Shahrol ni memang orang Kluang, dulu sekolah STK . 

aku pun tak tahu dia buat apa . Pastu dia keluar, aku duduk belakang . mesti lah nampak jelas.
Pastu dia jalan sebelah koridor tu . pehh : ) 
tak tahu nak cakap  . dahlah aku minat gila dengan lawak dyorang.
alih-alih jumpa dia . Berteriak dalam hati. Masa final tu memang tunggu diorang punya turn je lah .
And  and akhirnya diorang jadi Juara . Lagilah bangga orang Kluang semua .

HIDUP YB !

Ayat itu mengirimnya ke sini.

Harap semuanya kembali seperti biasa : )



Older Post | Newer Post