SyazAna♥
The Penulis



[Assalamualaikum]

”Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: “Kami beriman”, sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu dugaan)?




Selamat Tinggal : )
Friday, 27 April 2012 | 9:48 pm 0 mengayat
Selamat tinggal awak , 
Selamat tinggal Intan Noor Faierra Bt Maharup .

Even, kita tak rapat , tapi aku rasa sedih sangat bila tahu kau nak pindah .
Entah kenapa . Aku pun tak tahu .

Let me flashback macam mana kita boleh kenal eh .
Emm, masa tu kita form 1 . Biasalah masing-masing , nak cari kawan .
Aku kenal kau daripada Pika, kawan baik kau yang juga merangkap kawan baik aku .

Yang kelakarnya , masa mula-mula tu boleh aku ingatkan nama kau Farera .
Seriously, memang aku sebut Farera pun . Nasib baik Pika betulkan . Kalau tak memang bengang *
Then, lepas tu kita jadi kawan . Kawan macam biasa . Sebab kita tak sama kelas , mungkin sebab tu kita tak rapat :'')

Aku senang berkawan dengan kau . 
Kau peramah . Kau baik .
Aku selesa berkawan dengan kau .
Aku suka jadi kawan kau . 
Aku bangga jadi kawan kau.
Aku syukur sebab dapat kenal kau .

Memang aku tak sempat lagi nak kenal hati budi kau . Tapi, aku harap nanti kita boleh jumpa lagi satu hari nanti . Intan, keep in touch dengan kitorang kat sini ok . 

.
.
.
.
.
emm, aku tengah speechless ni . tak tahu nak cakap apa lagi . 
Walau , dalam hati aku , banyak benda aku nak cakap . 

Okbai! :'')

Sori , sebab entry ni pendek sangat . Aku tak tahu nak cakap apa lagi . 

Aku tak nak tag kau . Ni luahan hati aku . Kalau kau baca , bacalah . Kalau tak jumpa entry ni pun , takpe . Sebab aku memang tak nak kau tahu .
malu ==.

Intan, maaf seribu kali maaf sebab aku  tak bagi apa-apa pun untuk kau bawa pulang ke Sarawak nanti .
Maaf sangat .
Aku sayang kau tapi aku tak sengaja .

Last, good luck dekat sana ! Study hard . PMR 8A tau ! 
Sayang kau ketat-ketat ! Muahhh : *

5984a53a8c7311e1b9f1123138140926_7_large




Older Post | Newer Post