SyazAna♥
The Penulis



[Assalamualaikum]

”Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: “Kami beriman”, sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu dugaan)?




Alhamdulillah , selesai .
Friday, 25 May 2012 | 6:54 pm 2 mengayat


Assalamualaikum, semua . Hai, apa khabar , sihat ? Sick of examination . Kfinee, it's all over .
Dah cuti pun woiiiii! 2 minggu woi!! Siapa nak bagi woi! .

Hamboi, kasar bahasa aku . Haha, happy dah cuti . 

Tadi kan disebabkan kitorang excited nak cuti punya pasal, cikgu lepaskan awal sangat . Nahh, budak form 2 yang merasmikan cuti sekolah ni .

Nak balik, gate tak bukak. Makcik guard tu sound *someone* *tett* *someone* *tett* . 
Luckily, aku dengan geng aku tak main ceroboh je gate tu . Kalau tak , ergghh . Sakit telinga . 

Harini paper last . Geografi . Lepas je siap jawab semua tuh aku terus tutup kertas soalan . Aku tak semak langsung pun, masa tu perut aku kembung . Masa jawab tadi pun, Allah saja lah tahu .
Nak kata aku makan kipas, tak . Tak tahulah mananya datang angin banyak macamtu . Kembung macam ikan buntal . -oo-

Act, aku lapar sebenarnya . Tah , perut aku kan weirdo . Walhal aku dah makan . Tapi, time aku tak makan aku rasa perut aku kenyang jek . 
Mungkin tambah cuaca yang sejuk , duduk bawah kipas pulak tuh . Pfft, tak beku pulak . Ngantuk semua ada .

Tadi dapat kertas Math , Alhamdulillah . Cikgu Liyana tanda cepat nye . Express , cikgu tak sabar agaknya .
Cikgu kan praktikal . Lepas naik cuti ni aku taknak cikgu pindah . Aku suka cara dia ajar .
Hmm, kalau ada jodoh kita bertemu lagi  ya cikgu . 

Nak cerita apa lagi? Ok, cuti sekolah ni tak sah lah kalau takda homework . Cikgu dengki -.-
Tapi,kesian cikgu cuti-cuti ni kena tanda kertas periksa kitorang . Ok, Fair and Square . Kosong-Kosong .

- Folio Sejarah
- PEKA II
- Correction
- BM 

Mungkin banyak lagi , tapi aku lupa . HAHA . Aku nak siapkan minggu pertama cuti ni . Ya , minggu kedua aku nak holiday , relax , online . Yeahh, itu baru cuti . 

Cuti ni ialah bw war, Yah, bw . Nak balas dendam . Lately ni tak ramai yang visit blog aku . Huhuk , sebab dah lama *huhuk* tak bw *huhuk* .

...............

Hei , korang kenal tak Sleeq? kenal? tak kenal?

Aku kenal diorang bila diorang feat dengan Ramlah Ram and Najwa Latiff tuh. BTW , aku suka diorang punya lagu .
Most, lirik dia just straight to the point tak guna berkias-kias ni . Tu aku suka . Diorang Singaporean .

OK.OK.

Now, aku fanatik tahap 3 kuasa 2 darab 5 tolak 6 bahagi
 7 + 25 x 100 .
Jangan bagi aku jawapannya . Sebab no mark for you . kuangkuangkuang *

Nanti aku ingat bila free aku nak buat review pasal Sleeq lah . Ok, chill? set !

Kbai .


Older Post | Newer Post