SyazAna♥
The Penulis



[Assalamualaikum]

”Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: “Kami beriman”, sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu dugaan)?




Goyang tangan goyang .
Friday, 18 May 2012 | 5:43 pm 2 mengayat
Zayn Hentemm! 
Hahaks, lama sangat aku tak layan 1D . Aku takut kalau aku asyik tengok vc , pic diorang nanti aku jadi steam  .
Betul ke kalau laki kening dia tebal + lebat diorang akan nampak lebih awesome and handsome macam Zayn ni ?
-No comment-
Tapi Zayn memang hensem pun . Dan kalau girl pulak aku suka tengok tang bibir tu . Aku suka stalk dekat girl yang ada bibir comel . Yaahh, kalau aku jadi laki mesti aku cari girlfriend yang bibir dia kiut miut .
Its my opinion je . Btw, semua orang cantik . Sebabnya orang selalu persoalkan kecantikan fizikal seseorang kerana mereka tengok dengan mata kepala mereka bukannya nilai dengan mata hati .

Bagi aku juga hati tu yang menjadi medium untuk mencipta kecantikan . Bukannya fizikal seseorang itu sendiri .
Okey, okey kita tinggalkan semua tu . Let's talk about examination!!! ngeri tak?

Exam kali ni start after the teacher's day .
Semalam exam BM dan KH .
BM K1 - OK . BM K2- OK . KH - OK.
Dah , jangan percaya semuanya OK . Tak guna nak cakap KO walhal aku dah hantar pun paper tu .
Dah tak boleh buat apa-apa lagi dah .

BM K1 tak nak komen . But, K2 quiet *tett* . Dah tak tahu nak cakap apa . Mungkin aku akan cakap SUPERBB EASY kalau dia bagi extra time 1 hour . Ouh, can? Komfom karangan aku PERFECT .
Aku bersyukur sebab aku sempat jawab semua soalan cuma taklah sempat nak rewrite balik or adjust some error . Alhamdulillah tu pun dah okey.

Cuma yang spoil nya masa jawab , bahagian C lupa nak nyanyi lagu 'Goyang Kepala Goyang' tahu tak? kuno lah lu kalau tak tau . Just changes the lyric to Goyang Goyang Goyang Tangan Goyang, Goyang Goyang . what a nice song . Eh boleh jadi background music la.

Sejujurnya, memang laju betul aku tulis . Almaklum BM kan . Apa saja ayat yang terlintas masa tu, aku send dekat tangan dan jari pun melakar huruf satu persatu membentuk perkataan . Kalau BI , jangan cakap terkial-kial . Lembab macam kura-kura . *mengata diri sendiri ok .

Lupa nak cakap kali ni exam ikut abjad . Yes, abjad walaupun cuma mid year kan . And got it . Aku kena duduk betul -betul bawah kipas at the center of my class . Yup, bilangan aku ke 16 . 
Perasaan aku : -no comment-

Let's continue . KH pulak. em KH . KH ya? KH?
Soalan dia taknak susah kan . Yang buat soalan tu susah ialah aku tak study betul-betul . 
Study last minute . Padahnya ==,
Tapi soalan pun susah juga sebab dia tanya benda yang detail-detail . err? 

Lupakan pasal KH .
Today paper BI . BI pon bolehlah ~~ confident tak , tak confident pun tak . Adapaham?
OK . That's all . Banyak lagi paper ni . Ni pun sebab esok cuti kan ?
Online lah kejap nak relax kan otak ni yang serabut + hati tengah sakit hati ni .

I smiled when I read this story .  : )


Older Post | Newer Post