SyazAna♥
The Penulis



[Assalamualaikum]

”Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: “Kami beriman”, sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu dugaan)?




Setiap hari aku curi masa .
Friday, 4 May 2012 | 8:09 pm 0 mengayat
Hai . Assalamualaikum semua . Jyeahh!

HAHA. bersemangat pulak aku kali ni . Takdelah dah lama aku tak sentuh laptop ni sebab kerja yang bertimbun-timbun, lagipun dah nak periksa pulak tu .#skema

Setiap hari aku cuba curi masa nak update blog ni . Tapi tak boleh. Nampaknya keadaan tak mengizinkan .
Aku fikir nak post entry sempena dah bulan Mei ni kan . Tapi , first May dah pun berlalu begitu saja . 

Bulan Mei kali ni memang budak-budak struggle gila-gila lah nampaknya. Sebab exam 1/2 tahun jatuh dalam bulan Mei . Nak tahu bila? Jeng. Jeng. Jeng *drum rolling . ------> 17 Mei 2012 .
Cer countdown tinggal berapa hari lagi? Kejap je masa . Pejam celik, pejam celik dah periksa .
Elok-elok je lepas hari guru kan? Aku pun tak paham kenapa lah kena lepas hari guru .
Rasanya macam nak cari pasal pulak . Orang lain takde masalah agaknya . Tapi aku rasa macam bermasalah pulak buat lepas hari guru -.-

Yang syok habis tu lepas periksa je cuti penggal kedua ! 2 minggu tu cuti . Haraplah cuti kali ni ada terpalit kenangan terindah bersama family . Semoga apa yang dirancangkan semuanya lancar . 
Aku pun taktahu cuti nanti pergi mana . Ataupun tak kemana-mana macam cuti-cuti yang lepas? 
Aku hanya mampu berserah . Kalau ada rezeki aku , syukur . 

Kalau ikut hati limpa usus jantung buah pinggang aku , nak je aku terbang ke Turki . 
Holiday like a boss . Perasan macam jutawan yang ada berjuta-juta duit dalam akaun bank . 
LOL . ==.

Lupakan semua tu . Apa yang penting sekarang baca buku . Apa yang penting? Kerjasama . *wonderpet
Eh,eh, sori . Apa yang penting sekarang ialah study . 
Lepas periksa bolehlah joli habis-habisan eh? I mean bolehlah relax, online lama-lama . 
Duhh, jangan salah faham ok . 

542952_144408525690461_110068505791130_179278_1666112482_n_large

Selamat diijabkabul Scha and Awal . Korang sweet kot . 
Semoga kekal bahagia sampai bila-bila .
Pastikan lafaz akad nikah tu sekali je , baru gempak ! 
HAHA, sibuk je aku .
Kbai!


Older Post | Newer Post