SyazAna♥
The Penulis



[Assalamualaikum]

”Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: “Kami beriman”, sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu dugaan)?




Aku happy sangat
Thursday, 28 June 2012 | 7:43 pm 1 mengayat
Hai.



Aku mengalah sekarang . Aku rasa macam nak nangis . 
Banyak problem yg datang .

Ya , aku mengaku minggu ni ada perkara yg buat aku happy sangat tapi perkara / problem yang buat aku sedih tuh berlipat ganda lagi banyak .

Rasa macam nak luah dekat seseorang . Tapi , tak tahu siapa -,- .

Siapa yg special padaku? semua orang . kawan aku . bestie . 

But the MOST SPECIAL , aku tak jumpa lagi selain daripada mak bapak aku .

Aku benci hidup dalam hipokrit macam ni . Aku boleh nasihatkan orang , kalau dia ada masalah .
Bagi kata nasihat . Tapi , yg sebenarnya aku tak kuat macam apa yg aku cakap kat diorang .
Aku harap kalau aku buat macam tu, orang lain akan ada time aku down macam ni . 

Tapi, lama-lama aku rasa hambar .

Dan awak 'YTT' , sumpah aku makan hati dengan cara kau layan aku sekarang .
Dulu, kau ada prob , okey aku dengar , aku cuba nak settle kan . 
Dulu, kau yang tegur aku dulu bila kita jumpa . But, sekarang errr '
Kau dah macam tak kenal aku . Sakit hati dan kau boleh panggil aku 'bodoh' lagi 

Aku rasa aku ni bukan sesiapa pada kau . Aku bukan orang yg dulunya pernah dengar elok-elok masalah kau .
Tolong kau , kan?
Aku bukan nak ungkit tapi aku cuma nak kau tolong hargai aku sikit je . 
Tolong jangan layan aku macam aku baru  rembat pensil 2B kau ?

Aku tak suka kita macam ni . Kalau aku yang silap , aku mohon maaf .

.loading.

Aku rasa macam nak cepat-sepat membesar, nak sambung study and then travel sorang-sorang .
Itu yang aku nak .
What a peace . 

Tapi tak jugak aku nak ketepikan semua orang yang dah berikan asam geram hidup dalam hidup aku ni .
Aku hargai mereka sangat-sangat .


.loadinglagi.

Sekarang kat rumah aku pun macam dah takde pape . takde pape yg menarik lagi .
Lepas je abang aku no 3 tu sambung study , fine aku rasa macam dah takde life .
Dah takde orang yang aku nak cakap . Orang yang boleh gaduh manja-manja dengan aku  . Dan orang yang selalu hiburkan hati aku ni .
Aku rasa nak turn back time . #kalaulahboleh

Bosan sekarang ni sebab tu aku suka text sesiapa je yang aku suka . Jangan marah . 

.loadinglagidanlagi.

Jujur aku nak sangat jumpa orang yang sama macam aku . 
Maksud aku, yang ada masalah sama macam aku, background hidup yang sama macam aku, senang cerita kembar aku . 
Aku nak tengok dia kuat ke hadapi semua tu ? Ke macam aku ni yang lemah.
Aku nak tau dia boleh hadapi semua tu?
Dia boleh bahagia tak?

loading.

Happy moment pun banyak jugak terjadi .
Cuma aku taknak fikir sangat benda tu, takut suka-suka nanti jadi duka.

Lagipun, aku taknak nanti aku yang kecewa .

Phewww, tulis entry ni buat beban aku hilang separuh XD 
Separuh lagi masih berbaki dalam jiwa raga aku .
Biar simpan kalau itu yang mematangkan aku .

............

Bye, Assalamualaikum .

Sekian,jeritan batinku :'D





Older Post | Newer Post