SyazAna♥
The Penulis



[Assalamualaikum]

”Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: “Kami beriman”, sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu dugaan)?




Shuke shuke je . Problem?
Wednesday, 1 August 2012 | 6:37 pm 1 mengayat

Assalamualaikum.

Lama ek aku tak update blog ? Busy tak ah . Aku free je tweet petang-petang nak buka puasa . Maybe, malas kot . hehe .

Eh, ni aku jumpa ni dari blog somebody that i used to know . #eh 
Saja aku nak ciplak . Marah ? Sowiii , tak salah an an an an an?
Ok.. gua nak jawab nih . 

*klik untuk zoom besar punyeeee

1. Syaz / Syazana / Syazzz / Syazanaaa
2. Goyang goyang goyang kepala goyang *nyanyi*
3. Entahlaa .
4. Mana soalan 4 da?
5. Tutup hidung , tutup mulut , buat-buat nak pengsan .
6. Dekat diri sendiri first . Then , Allah .
7. Kereta control . Jenama AUldey tu  . HAHA. immatured ==.
8. Oh . soalan 8  kena makan dengan soalan 4 kan? Then, soalan 0 pergi kejar solan 4 .
9. Hujan . Bunkface .
10. No komen .
11. Putus apa? Tak jelas . iTaknak jawab keyh .
12. Dahulukan Allah dalam semua perkara . Sentiasa ingatkan saya pasal akhirat . dan anak yang soleh .
13. Ungu .
14. round neck .
15. Lupalah . Maklumlah mak saya dah lama tak marah saya . *bajet budak baik
16. Saya ada tiga orang abang . Kakak takde .
17. Saya takde adik . If saya ada adik saya mesti sayang dia ketat-ketat , sebab dia adik saya :')
18. Mereka ibarat kain putih , ibu bapalah yang mencorakkan mereka . Ceh , ayat ...
19. Bapak ahh, seksinya . Tak boleh seksi lagi ke? keh keh keh
20. Suka . Cuma kadang-kadang je benci pergi sekolah .
21. Bila free . Bila stress tahap gaban .
22. Taktaulah nak buat apa -.-
23. Kenapa saya kena taip soalan yang saya suka?
24. Bila saya rasa saya nak senyumlah :)
25. Saya kalau merajuk kejap je . Puihh.
26. Nak jawab soalan 26 :(
27. Cuma people around me je boleh jawab soalan ni dengan seadil-adilnya .
28. Heliza Helmi . Yuna . Wardina Safiyyah . and semua artis muslimah .
29. Sekolah saya satu sesi . Sekoah paling memenatkan . Hw berlambak . Pressure anytime .
30. Okbye . Assalamualaikum :D




Older Post | Newer Post