SyazAna♥
The Penulis



[Assalamualaikum]

”Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: “Kami beriman”, sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu dugaan)?




KawanKawan :')
Saturday, 23 March 2013 | 12:24 pm 0 mengayat
Aku tak pernah lari dari buat silap.
Aku sayang semua kawan aku cuma cara aku mungkin tak kena dengan orang lain.

Hmm, even aku dah takde twitter tapi aku tetap stalk mereka juga .
Bukan busy body cuma nak tahu keadaan dyorang tuh je ...
Syuhaidah, Yee Ning dll yang aku tak dapat nak stalk sebab private twitter
Dan juga vinod yang dah ada twitter sekarang ni 

Tak lupa juga pada arep yang masih berada di sana ....

Hmm, semoga nanti aku juga ada peluang untuk menjejakkan kaki ke sana
InsyaAllah 

Hmm kenapa air mata aku bergenang ni?
Touching . Aku memang cepat touching .

Haritu duduk dekat kompleks nampak kilat berdetam-detum pun aku nak nangis

Sekarang nak cakap pasal apa?

Pk1? Alhamdulillah result untuk pk1 ni memuaskan aku .
Aku tak sangka yang aku boleh sukses dengan pk1 ni
Dengan kawad lagi, hw yang bertimbun lagi, memang tak sempat kalau nak study betul-betul
Alhamdulillah.

Aku percaya pada berkat .

Tadi aku terbaca entry seorang hamba ALLAH ni yang bertajuk 'Muslimah Itu'
Dan tadi juga aku tertonton video 'Lelaki vs Wanita' by mrtheallshared

Tiba-tiba timbul dalam hati aku ni Muslimah kah aku?
Sebelum waktu berakhir aku harap sangat aku dapat jadi wanita solehah . . .

arghh ini cuma random entry with random feelings .
Aku taktahu nak cakap apa
Dan yang macam kawan saya tweet , minggu ni memang penuh emosi

599712_155582004602556_88905122_n_large

Tak sabar nak naik form 4 nak jumpa 'kawan baru'

It's not aku tak appreciate kawan-kawan aku sekarang
Cuma i need a friend yang sekepala dengan aku yang aku selesa nak luahkan masalah dengannya
Yeah i have many close friend and a best friend but throughout my life i never meet a 'soulfriend'

Atau mungkin aku ni tak pernah puas dengan apa yang aku ada ?

 Firman Allah SWT: “Barangkali kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan barangkali kamu menyukai sesuatu padahal ia amat buruk bagimu. Allah Mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui.” – Al-Qur’anul Karim; Surah Al-Baqarah (2) ayat 216.

Ya Allah, jahilnya aku . . .

Last but not least, aku nak mintak maaf dekat sesiapa yang aku ada terbuat salah,
terguris hati samada sengaja atau tak ..
ILOVEYOU KAWAN

Amiratun, Puteri ,Pika, Hanis, Syu, Athirah, Laili, Atty, Wahyu, Juliana, Qila, Ellisha, Wan, Fifa, Manda, Elly, Acha, Mahani, Aina dan semua yang aku pernah tegur . Kawan-kawan samaada rapat atau tak ....

“Tidak sempurna iman seseorang itu selagi dia tidak mengasihi saudaranya sebagaimana ia mengasihi dirinya sendiri.” (Riwayat Bukhari dan Muslim) 



Older Post | Newer Post