SyazAna♥
The Penulis



[Assalamualaikum]

”Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: “Kami beriman”, sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu dugaan)?




Ketenangan .
Tuesday, 26 March 2013 | 3:48 pm 0 mengayat
Tenang. Aman je duduk kat library tadi sorang-sorang.
Heaven gila lah buat hw sorang-sorang.
Arghh, rasa taknak balik pon ada.

K. Tadi pergi library kononnya nak buat kerja kursus sejarah lah KATANYA
Tapi yang boleh datang cuma aku dengan Athirah je
Janji pukul 11-2 , tapi disebabkan mak nak pergi sekolah so pergilah ibrary dalam pukul 10 macamtu
Datang-datang je terus amik port dekat meja yang untuk group punya
Aku sorang je yang conquer tau satu meja tu

Masa masuk library tu nampak pulak si Z ni . Haha. Malas nak tegur aku buat-buat tak nampak je lah
Jahat siot aku 

Then buatlah kerja ag dari pukul 10-11 gitu sorang-sorang 
Memang best ah ! Aman je  
Tak lama lepas tu si Z ni bawak geng pulak , aku buat tak nampak je lah 
Dahlah aku sorang-sorang
Then Athirah pun sampai aku pun turun bawah jumpa dia
Then aku pergi toilet dia naik atas dululah dan call Vithya
Vithya kata dia takde transport pulak

Lepastu naik atas balik meja yang aku duduk tu ada budak mana tah pulak reramai duduk kat situ
Sakit hati pun ada tapi aku tak boleh marah cool je masa tu
And yang akward nye budak yang aku jumpa tuh muka dia macam ex-schoolmate aku masa sekolah rendah
Rasa berbelah bahagi nak tegur ke tak
Muka macam sama tapi takut salah orang
Lagipun dia pun tak kenal aku
Mungkin orang lain agaknya

Aku pun sambung buat PEKA sains dan peta lakar daerah
 Kluang
Akhirnya siap jugak dalam pukul 1.15
Aku pun balik 
Tunggu mak dekat bus stop beli air tin milo skali sebab haus kuikuikui

Then kat bus stop tu jumpa budak stk form 2 kot 
Saja taknak tegur sebab aku pakai baju casual

Sambil tunggu mak dekat bus stop bukak fon pasang lagu 
Sambil tunggu sambil dengar lagu memang layan lah wa cakap lu
Dahlah lagu sedih duduk kat bus stop melayani perasaan ini
Memang tangkap feel lah 

Haha

So, tu jelah nak cerita . Kalau lah rumah aku dekat je dengan library tu hari-hari aku rasa aku pergi sebab
dekat library je lah yang aku rajin nak siapkan hw , ulangkaji semua
Kalau dekat rumah tak payah cakaplah , gangguan banyak

Alhamdulillah lah tadi dapat siapkan kerja sekolah sikit .
Esok nak kawad pulak  . Hmm.
Bye. Assalamualaikum :")


Rindu Angah :'(( 



Older Post | Newer Post