SyazAna♥
The Penulis



[Assalamualaikum]

”Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: “Kami beriman”, sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu dugaan)?




Masalah Masalah Masalah
Monday, 25 March 2013 | 4:18 pm 0 mengayat
Assalamualaikum .

Hmm, hari-hari hidup dalam tekanan mujur tak masuk tanjung rambutan .
Fuhh, hmm okey .

Arghhh rasa macam nak tidur then bangun tu masalah semua terus hilang
Tapi aku tahu mustahillah benda tu
Hakikat hidup .... macamtulah nak buat macamana baik buruk kita kena hadapi
Apa yang kita buat kat atas muka bumi ni kita yang kena tanggungjawab sendiri 

Orang lain? Siapa je? Takkan ada yang faham aku.
Tak pernah aku jumpa sorang pun yang faham aku .

Kembali pada diri sendiri, setiap masa setiap saat kita ada peluang nak betulkan diri sendiri
Kalau kita sedar , kita cuba baiki diri sendiri

Tak boleh nak harapkan orang lain dah..

Penat.


Older Post | Newer Post