SyazAna♥
The Penulis



[Assalamualaikum]

”Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: “Kami beriman”, sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu dugaan)?




Aku menyesal :'(
Wednesday, 3 April 2013 | 6:04 pm 0 mengayat
Tetiba harini terdetik nak stalk dia kat twitter .
Hmm, then nampak link blog dia
Aku pun stalk dia

Aku rasa menyesal sebab putuskan hubungan tiba-tiba je dengan dia
Aku tersalah duga
Aku tersalah menilai orang

Apa yang aku nilai / fikir pasal dia cuma 45% je positif dan selebihnya negatif
Aku rimas je 

Hmmm
Rupa-rupanya dia ni baik orangnya
Pandai pulak tu sketching
Aku ni memang minat sketch lagi minat dekat orang yang pandai sketch

Hmm tapi sayang dah terlambat

Takpelah aku percaya pada jodoh 
Kalau ada rezeki
Ada jodoh mesti jumpa lagi


Older Post | Newer Post