SyazAna♥
The Penulis



[Assalamualaikum]

”Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan dengan hanya berkata: “Kami beriman”, sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu dugaan)?




Sungguh aku sedang berduka :/
Tuesday, 23 April 2013 | 10:31 pm 1 mengayat
Hmm
Hai .
Ceh ttitle taknak macam kerek je hamba ni sedang berduka lah katanya

Tapi sebenarnya aku memang tengah berduka to the max ni
Nampak okey tapi dalam hati sungguh tengah gundah gulana
 Banyak perkara yang berlaku sejak akhir-akhir ini membuat aku macam err 
Slack sikit. Aku rasa down. Maybe penat agaknya

K. firstly mesti lah aku frust menonggeng gila ni sebab tak dapat pergi negeri
Sedih . Kecewa. Patah hati.

Dan aku juga terkilan sebab tak dapat nak all out masa hari pertandingan.
Arghh, aku lupa formasi dan aku rasa kat belakang aku time aku lupa tu ada juri
Okey. aku tak tahu kenapa padahal masa latihan tak pernah aku lupa yang part tu

Lepastu masuk-masuk litar je aku jadi blurr tulah sampai formasi pon macam apa
Nasib dapat cover sikit-sikit
Seriously memang aku blurr gilerr time kawad masa tuh mungkin berey ketat sangat
Dan akhirnya dapat tempat naib johan 

Alhamdulillah aku bersyukur cuma aku tak dapat maafkan salah aku sebab aku lupa formasi dan tak buat yg terbaik tuje . Hmm :<
Oh Tuhan ...

Kalaulah dapat undurkan masa balik , kalaulah dapat buat yang terbaik haritu
Biarlah kalah pun. Yang pernting aku puas hati sebab dah buat yang terbaik :'(

__________

Hati kat dalam ni gundah gulana juga sebab hamba sekarang rindu gila kat abang hamba 
Hmm sumpah rindu gila
Pernah tak rasa macam kita rindu orang tu tapi kita tak dapat nak jumpa dia lagi pon?
Macamtulah aku rasa.
Tapi bezanya aku dapat jumpa dia lagi . ya mungkin Selasa ni
Tak sabar nak tunggu Selasa minggu depan nak amik dia balik ;/

Tolonglah aku tengah sakit ni, sakit rindu ;;;;;;;;;;; ///


Sebenarnya banyak lagi perkara yang mengganggu jiwa ini yang membuatkan hamba tidak tenteram
Sudah lewat malam dan hamba masih lagi banyak hw tak siap
Habislah esok pergi sekolah dengan membawa kerja yang tidak siap
Haish, teruk betul hamba

Hanya dua sahaja yang dapat aku kongsikan kegelisahan jiwa hamba
Moga bertemu di lain lembaran.
Nite . People. I miss twittahh .

Large

Dear Crush, Dear A, 
Thanks because has treating me like a princess that day.
I won't forget that moment.

-__- Aku tahu kau tak tahu pun kau tu crush aku, tapi aku gembira bila kau layan aku macam puteri haritu .
Walaupun cuma sehari cukup buat aku gembira dan semoga ada jodoh :')



Older Post | Newer Post